"Niech nasza droga będzie wspólna. Niech nasza modlitwa będzie pokorna. Niech nasza miłość będzie potężna. Niech nasza nadzieja będzie większa od wszystkiego, co się tej nadziei może sprzeciwiać."
Jan Paweł II
Dzisiaj jest: sobota, 20 kwietnia 2024 r.
Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha

Mistrzostwa Polski w Piłce Siatkowej KSM

17 czerwiec 2014
Parafia Podwyższenia Krzyża Świętego w HajnówceHajnowski Oddział KSM reprezentował diecezję drohiczyńską na V Mistrzostwach Piłki Siatkowej w Częstochowie

W dniach 30 maja-1 czerwca odbył się wyjazd młodzieży z KSM-u na Mistrzostwa Polski KSM w piłce siatkowej. Wśród tej młodzieży były zarówno osoby grające, jak i kibice. Nasza wycieczka rozpoczęła się od zbiórki przy Kościele, skąd wyruszyliśmy o 8.00 rano. Podróż była dosyć długa, ale bardzo wesoła i bezpieczna. Gdy dotarliśmy na miejsce, zakwaterowaliśmy się w Zakonie Sióstr Szarytek św. Wincentego a’Paulo. Tam mieliśmy czas na zajęcie pokoi, rozpakowanie się i odpoczynek. Następnie udaliśmy się w stronę Jasnej Góry, gdzie najpierw poszliśmy szlakiem Drogi Krzyżowej po Wałach Jasnogórskich. Stamtąd przeszliśmy do Kaplicy Cudownego Obrazu, by pokłonić się Matce Bożej. Kolejny punktem w tym dniu była kolacja, a po niej losowanie grup. Około godziny 20.30 wyszliśmy cała grupą na Apel Jasnogórski, na którym zostali przedstawieni kapitanowie każdej z drużyn. Po powrocie wszyscy razem miło spędziło czas.

Drugi dzień naszej wycieczki rozpoczął się od Mszy Św. w Kaplicy Cudownego Obrazu, której przewodniczył Ks. Abp Wacław Depo. Później udaliśmy się na wspólne śniadanie. Następnie zabraliśmy potrzebne rzeczy i wyruszyliśmy na Arenę AZS Częstochowa. Tego dnia były przewidziane tylko rozgrywki grupowe. Nasza drużyna rozegrała cztery mecze. Przeciwnikami była młodzież z diecezji: siedleckiej, zamojsko-lubaczowskiej, katowickiej i rzeszowskiej. Nawiązywaliśmy równą walkę, ale zabrakło nam doświadczenia . Ze spuszczonymi głowami, ale z wielkimi nadziejami, udaliśmy się na miejsce zakwaterowania. Po krótkim odpoczynku mieliśmy czas wolny J Około godziny 20.00 w Kościele pw. Podwyższenia Krzyża Św. odbył się Wieczór Uwielbienia. Tym miłym akcentem zakończył się drugi dzień naszej wycieczki. To był wieczór pełen zabawy i integracji.

Ostatni dzień naszego pobytu w Częstochowie rozpoczęła Msza Św. w Kościele św. Barbary. Po śniadaniu i spakowaniu się wyruszyliśmy na arenę siatkarską, gdzie czekał nas jeden mecz, jednakże drużyna z Gliwic oddała go walkowerem. Po obejrzeniu rozgrywek finałowych przyszedł czas na wręczenie nagród. Z dziewiątym miejscem w Polsce oraz z żalem, że opuszczamy Częstochowę, udaliśmy się w drogę powrotną. Na miejscu byliśmy około godziny 21.00 Wszyscy bezpiecznie dotarliśmy do swoich domów i do dziś miło wspominamy ten wyjazd J